Μια παλιά θύμηση. Μια σημερινή πρακτική.

Πέρασαν χρόνια από τότε. Ήμουν νέος και γέρασα. Ήμουν εν ενεργεία και είμαι συνταξιούχος. Ταξίδευα σε πέλαγα κι ωκεανούς και τώρα αναπολώ τα περασμένα. Τι έχασα, τι κέρδισα?
Μονάχα μνήμες θύμησες και όλες μπερδεμένες, που ακόμα τώρα προσπαθώ να βρω άκρη στο μίτο. Με σιγουριά όμως θα πω, κάποιοι  θα του βρουν την άκρη.
Στην αίθουσα του Εργατικού κέντρου Πειραιά, οι Πλοίαρχοι του Εμπορικού Ναυτικού, κάναμε Εκλογοαπολογιστική Συνέλευση. Κατάμεστη η αίθουσα και τα προβλήματα πολλά. Οι συνάδελφοι συνδικαλιστές, με πάθος και διεκδικητικές κορώνες, προσπαθούσαν να μας πείσουν για να τους ψηφίσουμε στις επερχόμενες αρχαιρεσίες. Δίπλα μου καθόταν ένας νεαρός συνάδελφος και κάποια στιγμή με ρώτησε.
          -Συνάδελφε, ξέρεις ποιος είναι στο βήμα τώρα?

         -Ποιόν θα ψηφίσεις ρε συνάδελφε του απαντώ?
        -Τον Χ…..μου απάντησε. 
        -Τον ξέρεις, συνεχίζω να τον ρωτώ.
        -Όχι μου λέει και με αφόπλισε η ειλικρίνεια του.
        -Ε! αυτός είναι, αλλά γιατί θα τον ψηφίσεις, αφού ούτε καν τον γνωρίζεις?
        -Δεν με ενδιαφέρει όποιος κι αν κερδίσει το σωματείο. Εμένα η εταιρεία με έστειλε από το νησί, με πληρωμένα όλα τα έξοδα και αεροπορικώς. Πληρωμένο εισιτήριο, ξενοδοχείο, φαγητό και θα δω και το αυριανό παιγνίδι του Ολυμπιακού τζάμπα.
       Η απογοήτευση μου, ήταν η απάντηση που του έδωσα. Ξέρω, δεν έκανα καλά, αλλά τον γλύτωσε η ειλικρίνεια του. Οι περισσότεροι συνάδελφοι, ήξεραν να δικαιολογούν τα λάθη τους , αλλά το αποτέλεσμα κάθε φορά, φανέρωνε το ψέμα τους. Ο συνάδελφος κύριος Χ…
βγήκε ξανά Πρόεδρος. Οι εντολές και τα δωρεάν εισιτήρια πέρασαν και έμειναν τα προβλήματα.
       Τα ίδια συνεχίζονται και σήμερα. Τα δώρα και λόγω της ανεργίας έγιναν εκβιασμός. Ωμός εκβιασμός και οι εντολοδόχοι χαίρονται….. 
       Θα γελάσει καλλίτερα, όποιος γελάσει τελευταίος.
       Μέχρι τότε ας ταξιδέψουμε......

     https://www.youtube.com/watch?v=GYTzq2g2EUk

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άτιτλο 14

                Άτιτλο 14   Μεσάνυχτα στη κουπαστή, κάλμα η θάλασσα, γυαλί. Έχει η Σελήνη εραστή, τον βρήκε στην Ανατολή. Μεσάνυ...