Η Φωτογραφία σου

Μια φωτογραφία σου,πάνω στο τραπέζι
και μια φυσαρμόνικα, άρχισε να παίζει.
Συντροφιά στα πέλαγα,σ΄έχω μέρα νύχτα,
τα μαλλιά σου ξέπλεκα,όπως είναι ρίχτα.

Μια φωτογραφία σου, ο δικός μου  κόσμος.
Χάραμα και λιόγερμα,μυρωδάτος δυόσμος.
Χαίρομαι σαν χαίρεσαι και χαμογελάς.
Θάλασσα τα μάτια σου,όταν με κοιτάς.

Μια φωτογραφία σου, μου ΄στείλες στα ξένα
κι ήρθες και ταξίδεψες, στα πέλαγα μ΄εμένα.
Ήρθες και σ΄αγκάλιασα,μες στα δυο μου χέρια
κι έγιναν τα όνειρα,κάτασπρα περιστέρια.

Μια φωτογραφία σου,πελαγίσιο αγέρι,
τη χαρά που μου ΄λειπε,ήρθε  να μου φέρει.
Άστραψαν τα μάτια σου,ολόγιομα φεγγάρια,
ήλιος,άστρα και φιλιά,ναυαγού φανάρια.

Μια φωτογραφία σου,όνειρο και πάθος,
τα χαμένα χρόνια μας,χάθηκαν από λάθος.
Μόνη σου  ζωγράφιζες,θολό τον ουρανό,
μόνος μου ταξίδευα, στο απέραντο κενό.

                                         Αύγουστος ΄96

                                         Caribbean sea

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ταξιδεύοντας δίπλα στο σπίτι μου

                                              Ταξιδεύοντας δίπλα στο σπίτι μου       Είχα κάμποσα χρόνια να πιάσω Αιγυπτιακό λιμάνι και ...