Δως μου τα χέρια σου


Τα πιο γλυκά μου όνειρα, ήταν τα ερωτικά,

που μόνος μου τα έπλαθα, με ερωτοπεθυμιές,

στα μπάρκα, σαν χανόμουνα σε ρότες μακρινές.


Σε όλα μου τα όνειρα, πρώτη ήσουν στο χορό

κι εγώ κρυφά καμάρωνα και έριχνα μπαξίσι,

στα όργανα που έπαιζαν, απ’ το πρωί ως τη δύση.


Σ’ όλες τις θάλασσες της γης, περπάτησες στο κύμα

και χάιδευες τις ηδονές, με τ’ ακροδάχτυλα σου,

χάδι στο χάδι, έγινες στο ποίημα μου ρίμα.


Στον Ινδικό ήσουν η μούσα μου. Στο Αιγαίο ήσουν ξένη.

Στα όνειρα μου ολόγυμνη. Στο φως καλοντυμένη.


Ονειρεμένη μου, της σκέψης και του πόθου,

πολλά ταξίδια κάναμε στις θάλασσες του κόσμου,

μα για να φθάσω στη στεριά, τα δυο σου χέρια δόσμου.

16.08.2002





1 σχόλιο:

Άτιτλο 19

    Όλη τη νύχτα στο όνειρο μου, στον χαμένο το καιρό μου, πειρατές με κυνηγούσαν, λύτρα και χρυσό ζητούσαν. Να γλυτώσω δίδω μάχ...