Αραξοβόλι


Χρόνια και χρόνια μοναχός, ταξίδευα τις νύχτες
και το ταξίδι μέτραγα,με μοίρες και διαβήτες.
Πάνω σε χάρτες ναυτικούς,ε-χάρασα πορείες
κι όλο ζητούσα να βρεθώ,σε νέες πολιτείες.

                               Του ψεύτη κόσμου τις χαρές, ποθούσα να αρμέξω,
                               μα το ταξίδι τέλειωσε,δεν έχω να διαλέξω.
                               Γιά νιούς είναι τα όνειρα και νιός εγώ δεν είμαι.
                               στ’ αραξοβόλι άραξα, και πάντα ενθάδε κείμαι.


                                                                                                 
                                                                                       Galveston Offshore-21/09/02

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ταξιδεύοντας δίπλα στο σπίτι μου

                                              Ταξιδεύοντας δίπλα στο σπίτι μου       Είχα κάμποσα χρόνια να πιάσω Αιγυπτιακό λιμάνι και ...